Samsung RB38A7B63S9 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38A7B63S9 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p*******@y******* 01-07-2022

Goede koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63S9 zilver

Goede kwaliteit. Zuinig, stilte en goede prijs. Allen de levering service van Samsung is niet goed.

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruimte
  • Stilte
  • Modern

Minpunten

• Levering service van Samsung.com

m*******@g******** 01-06-2022

Quality relevant to price

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63S9 zilver

Hello, first impression of the fridge is impressive. Looks excellent. Quality of materials used for it is very high. On front doors there are no fingerprints left, thats amazing!

Pluspunten

• No fingerprints left
  • Excellent quality
  • Wheels for easier movement
  • Quiet

Minpunten

• Short electric cable

RickE 02-03-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63S9 zilver

Een prachtige moderne vormgegeven en stille koelkast met een degelijk uitstraling. Een koelkast waar je blij van wordt wanneer het is bezorgd of wanneer je thuiskomt en zin hebt in iets lekker (koel) uit de koelkast.

Koelkast heeft weinig om op aan te merken. Het enige waar ik aan moest wennen is de locatie van de stekker en het relatief korte snoer, welke overigens bovenop de koelkast uitkomt in plaats van onderaan de koelkast.

Verder vooralsnog enorm blij.

Pluspunten

• Erg stil
  • Degelijke en moderne uitstraling
  • Meer dan genoeg ruimte
  • Ergonomische indeling

Minpunten

• Begin stekker bovenop koelkast